Kommande aktiviteter

Under våra aktiviteter får du chansen att lära känna vår skola, våra elever och vårt arbetssätt. Vi berättar mer om Lärandemodellen och hur en skoldag kan se ut hos oss. Självklart finns det också möjlighet att ställa frågor till våra medarbetare. När det finns datum för aktiviteter kan du se det nedan. Om du exempelvis vill bli informerad inför kommande öppet hus kan du redan nu ställa dig i kö till skolan så får du ett mejl av oss när det närmar sig. Vi ser fram emot att träffas!

Det finns inga aktiviteter att visa just nu.

Boka en personlig visning!

Vill du och ditt barn komma på besök till vår skola? Då är du varmt välkommen att boka tid för en personlig visning.

Boka en personlig visning genom att kontakta Ulrika Bohlin på ulrika.bohlin@larandegrundskola.se, så hjälper hon dig vidare med att hitta ett datum som passar.

Vi ser fram emot att få höra från er.