Om oss

Lärande förskolor och grundskolor i Sverige AB är en del av Lärandegruppen i Sverige AB, en av de största friskolekoncernerna i Sverige. Med aktivt lärande, mer tid för eleverna, team med egna lärmiljöer och tydligt strukturerade arbetssätt vill vi ge så många barn och ungdomar som möjligt de bästa förutsättningarna att utvecklas och lyckas under skoltiden och i framtiden.

Lärandegruppen i Sverige AB

Lärandegruppen i Sverige AB med huvudkontor i Norrköping, är en av Sveriges största friskolekoncerner. Vi erbjuder förskola, grundskola och gymnasium på flera platser och även en yrkeshögskola och växer stadigt.

Vinst återinvesterar vi i våra verksamheter för att utveckla dem vidare. Det har resulterat i att vi har en stabil grund för tillväxt och ekonomi som skapar trygghet för våra elever, medarbetare och partners.

Spana gärna in våra andra varumärken!